Verkkokaupan palautuskäytäntö

Verkkokaupan tuotteilla on lakisääteinen 14pv palautuskäytäntö.

Käytäntö koskee verkkokaupasta tehtyjä tilauksia, ja vain käyttämättömiä tuotteita.

Tuotteen ostaja vastaa virheettömän tuotteen palautuskustannuksista, hyvitys tehdään kun tuote on saapunut toimipaikkaamme ja se on tarkistetttu.

Jos tuote on viallinen sen vastaanottaessasi otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme: posti@seraphine.f, tässä tapauksessa myyjä vastaa palautuskustannuksista.

Lahjakortteja ei vaihdeta liikkeessämme rahaksi/palauteta kortille. Jos haluat tehdä palautuksen tulee se tehdä olemalla yhteydessä sähköpostilla: posti@seraphine.fi 14pv sisällä tuotteen saapumisesta. Palautuksen voi tehdä vain tilaaja.

Lisää verkkokaupan palautuskäytännöstä:

https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/verkkokauppa/peruuttamisoikeus-verkkokaupassa/